Bij TENA zijn we trots op de voortdurende verbetering van onze producten en diensten.
1 op de 4 mensen heeft in hun leven te maken met urineverlies. Desondanks schamen veel mensen zich soms om hun ervaring te delen, en proberen ze er zelf mee om te gaan ten koste van comfort en pasvorm. [1, 2, 3]
Met zoveel mensen die in stilte lijden en een steeds meer vergrijzende bevolking, is er een reële behoefte aan gepersonaliseerde continentiezorg.
Bij TENA begrijpen we de verschillende behoeftes van elk individu, of het nu gaat om lichte bescherming bij licht urineverlies of maximale bescherming dag en nacht.
Met meer dan 50 jaar ervaring in continentiezorg, zorgt ons volledige assortiment van continentiezorg en persoonlijke hygiëneproducten ervoor dat u elke keer het juiste product kunt voorschrijven. Door samen te werken met TENA, werken we aan het verbeteren van de kwaliteit van leven en maken we een echt verschil.
Bij TENA begrijpen we dat vertrouwen belangrijk is wanneer u iets voorschrijft. Daarom hebben we een reeks tips voor het selecteren van het juiste product en e-learningtools ontwikkeld om u te helpen elke keer het juiste product te kiezen. Door het bieden van relevante inzichten en het stellen van de juiste vragen helpen wij u bij het geven van een deskundig advies zodat u het verschil kan maken bij uw client.
1Essity, Better care, better health "Towards a framework for better continence solutions". Policy briefing on incontinence.
TENA is een merk van Essity, een internationaal toonaangevend hygiëne- en gezondheidsbedrijf. Met meer dan 60 jaar ervaring is TENA wereldwijd het # 1 merk voor continentiezorg van volwassenen*. TENA biedt een compleet assortiment absorberende en huidverzorgingsproducten. Ook ontwikkelt TENA digitale oplossingen rondom continentiezorg, afgestemd op de behoeften van individuen, mantelzorgers en professionals in de gezondheidszorg.
Met TENA loopt Essity voorop bij het ontwikkelen van producten en diensten die de waardigheid en de kwaliteit van het leven van mensen helpen te verbeteren. We streven naar duurzame continentiezorg met betere zorg en betere producten.
* Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition
TENA biedt producten en oplossingen voor een groot aantal mensen. U kunt ook altijd onze andere TENA-websites bezoeken.
TENA, een merk van Essity, een vooraanstaand, wereldwijd hygiëne- en gezondheidsbedrijf. Elke dag worden onze producten, diensten en oplossingen gebruikt door een miljard mensen over de hele wereld. Ons doel is om barrières voor welzijn te doorbreken ten behoeve van consumenten, patiënten, zorgverleners, klanten en de samenleving. De verkoop van de toonaangevende wereldwijde merken TENA en Tork en andere sterke merken zoals Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic en Zewa vindt plaats in zo’n 150 landen. In 2023 had Essity zo’n 36.000 werknemers en een omzet van ongeveer SEK 147 miljard (13 miljard euro). Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Stockholm, Zweden en Essity staat genoteerd aan Nasdaq Stockholm. Kijk voor meer informatie op essity.com.