TENA voor apotheken en medische speciaalzaken
Maak gebruik van onze expertise om uw klanten beter van dienst te zijn.
Maak gebruik van onze expertise om uw klanten beter van dienst te zijn.
Een kwart van mannen ouder dan 401 en 1 op 3 vrouwen ouder dan 352 hebben te maken met ongewenst urineverlies. En met een alsmaar vergrijzende bevolking groeit dit percentage alleen maar. Dat is een aanzienlijk percentage van uw klanten, velen van wie schamen zich om hun aandoening te bespreken en gebruiken niet de juiste bescherming3-5.
Dat betekent dat ze hun levensstijl moeten aanpassen aan de aandoening, wat een impact heeft op zowel hun zelfvertrouwen als hun kwaliteit van leven. Maar samen kunnen we dit veranderen.
Bij TENA hebben we meer dan 60 jaar ervaring op het gebied van incontinentiezorg, en we zijn toegewijd aan het bespreekbaar maken van het onderwerp en u te helpen om de juiste producten op de juiste manier voor elk van uw klanten aan te bieden.
TENA biedt uitgebreide trainingen en in-store hulpmiddelen aan, zodat u samen met het uitgebreide assortiment de klant kan adviseren het juiste product te kiezen. TENA werkt met u samen om op maat gemaakte incontinentiezorg te bieden die het verschil maakt.
ouder dan 40 heeft te maken met ongewenst urineverlies, inclusief druppelen.1
Hoewel 1 op de 4 mannen boven de 40 last heeft van urineverlies (postmictie druppeltjes en nadruppelen), ervaren 1 op de 8 mannen op enig moment in hun leven urine-incontinentie (de klacht van onvrijwillig urineverlies).2
ouder dan 35 heeft te maken met ongewenst urineverlies, inclusief lichte scheutjes.2
TENA is een merk van Essity, een internationaal toonaangevend hygiëne- en gezondheidsbedrijf. Met meer dan 60 jaar ervaring is TENA wereldwijd het # 1 merk voor continentiezorg van volwassenen*. TENA biedt een compleet assortiment absorberende en huidverzorgingsproducten. Ook ontwikkelt TENA digitale oplossingen rondom continentiezorg, afgestemd op de behoeften van individuen, mantelzorgers en professionals in de gezondheidszorg.
Met TENA loopt Essity voorop bij het ontwikkelen van producten en diensten die de waardigheid en de kwaliteit van het leven van mensen helpen te verbeteren. We streven naar duurzame continentiezorg met betere zorg en betere producten.
* Euromonitor International Limited; Retail Adult Incontinence, all channels, RSP value sales, Tissue & Hygiene, 2020 edition
TENA biedt producten en oplossingen voor een groot aantal mensen. U kunt ook altijd onze andere TENA-websites bezoeken.
TENA, een merk van Essity, een vooraanstaand, wereldwijd hygiëne- en gezondheidsbedrijf. Elke dag worden onze producten, diensten en oplossingen gebruikt door een miljard mensen over de hele wereld. Ons doel is om barrières voor welzijn te doorbreken ten behoeve van consumenten, patiënten, zorgverleners, klanten en de samenleving. De verkoop van de toonaangevende wereldwijde merken TENA en Tork en andere sterke merken zoals Actimove, Cutimed, JOBST, Knix, Leukoplast, Libero, Libresse, Lotus, Modibodi, Nosotras, Saba, Tempo, TOM Organic en Zewa vindt plaats in zo’n 150 landen. In 2023 had Essity zo’n 36.000 werknemers en een omzet van ongeveer SEK 147 miljard (13 miljard euro). Het hoofdkantoor van het bedrijf is gevestigd in Stockholm, Zweden en Essity staat genoteerd aan Nasdaq Stockholm. Kijk voor meer informatie op essity.com.